こっちで買ったサッカーボール

今日は朝の10時からいつものMGロードにでかけました。
さすがにもう4回目です。
で、MGロードでサッカーボールと、サッカーシューズを買いました。
そう、ここでは土日は暇なのでサッカーでもして遊んでいようかなーと思いまして。
で、その後ちょっと歩いて水族館と博物館に行きました。
それが両方とも5ルピー以下で、、、安い。
まー水族館はほとんど同じような魚ばっかりだし、かなり狭いとこだったけど。
で、そのままホテルに帰宅。
ホテル帰ってから、サッカーボールを軽く動かして、そのあと
みんなでテニスゲーム。
これがかなり盛り上がり、一番つかれたかも。

I went to customary MG road when Today's ten o'clock.
As is to be expected four times.
And I bought soccer ball and soccer boot.
Yes,I think that Playing football so much so that Saturdays and Sundays is sack time in here.
And I went to aquarium and museum by little work.
That's 5 rupees or less ,,,,it is inexpensive.
Gee,Aquarium was as much as same fishs and a fair bit narrow.
And I returned to hotel.
Since I returned to hotel,I played football lightly ,and I play tennis game with team member.
This is gather stream,I have got tired most.