ミスチルのCD(助かってます)

私こっちで服をなくしました。
数日前に。
でかけた時に無くしたのですが、
いつなくなったかが、わからなくて、
一緒にでかけてた仲間の写真を頼りに推測してみました。
1 帰った時には無かった
2 MGロードにいる時には在った
3 シティーマーケットにいる時には無かった
4 タクシーで移動している時には、、、、
ここの証拠が存在しない。。
って事はこの辺なんだろうなー。。
もったいない。

I lost my clothes in the bangalole.
Few days ago.
I lost when I go away, I didn't know when It was lost.
I make guess as to it key to photograph by friend took.
No.1 It is nothing when I came home.
No.2 It is existed when I stey in the MG road.
No.3 It is nothing when I stey in the City Market
No.4 It is hang in the air when I was riding taxy.
There is not exist this clue..
I think it exist this neighborhood.
Oh,that's a waste.

英語で書いてありますが、練習で書いています。
ここに載せないと毎日書かないとおもうので、
ただ載せてるだけです。めちゃくちゃな英語ですが、
かなり大目に見てやって下さい。日々、上達させていきますねー!
ここはこうしたら良いよー、みたいな書き込みは下さい。
では。